maandag 29 februari 2016

Een simpele oplossing


Mevrouw van Dam komt kordaat de spreekkamer binnengestapt. Onder haar arm heeft ze haar poedeltje Mira geklemd. Nadat ze het beestje op tafel heeft gezet, steekt ze direct van wal. "Zo, deze jongedame is gisteren eventjes ontsnapt, en omdat ze loops is zou ik graag willen weten of ze niet per ongeluk gedekt is."

Ik begin te vertellen over de mogelijkheden van dracht-diagnostiek met behulp van echo, röntgen enzovoorts. Wanneer ik uitgebreid alle voor- en nadelen heb besproken, kijkt mevrouw van Dam me een beetje vermoeid aan.

"Ja, dat is allemaal heel leuk en aardig meisje" zegt ze met een zucht. "Maar, kun je niet gewoon even kijken of haar maagdenvlies nog intact is?"

Nooit meer een blog missen? Volg me dan op Facebook!


Reageer op dit bericht

  1. Moet je dan niet gewoon keihard lachen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op het moment moet je dan even heel hard op je wang bijten om niet te lachen. Maar toen ze weg was heb ik samen met de assistente wel even hard gelachen!

      Verwijderen
  2. Ja maar snap dat dan, waarom echo en alles? Zo gaat het veel sneller xD

    BeantwoordenVerwijderen