maandag 28 september 2015

Bezorgd



10.00
"Hallo met mevrouw de Heere, ik heb mijn kat Lily een uurtje geleden bij jullie gebracht omdat ze niet wilde eten en ik was benieuwd hoe het nu met haar is."

- "Nou om eerlijk te zijn is de situatie nog niet heel erg veranderd sinds een uur geleden. Ze heeft medicatie tegen de misselijkheid gekregen en de assistentes voeren haar bij. We hopen dat ze snel weer zelf start met eten en naar huis mag."


11.30
"Met mevrouw de Heere, ik was benieuwd hoe het met Lily is. Gaat het al beter?"

- "Meestal zien we niet binnen enkele uren al verbetering wanneer een kat ziek is en niet wil eten. Maar ze zit rustig in haar hokje en de situatie gaat in ieder geval niet achteruit. Ook laat ze het bijvoeren door de assistentes goed toe maar eet ze nog niet zelf."


12.15
"Dag, u spreekt weer met mevrouw de Heere. Ik zat me af te vragen: werkt de medicatie tegen de misselijkheid die u aan Lily heeft gegeven al? Gaat het al beter met haar?"

- "Nee, ze heeft nog niet zelf gegeten. Maar soms duurt het even voordat medicatie effect heeft en katten zich weer goed genoeg om zelf te beginnen met eten. Maar als u erg bezorgd bent en wilt weten hoe het met Lily gaat mag u best nog even om half zes bellen hoor."


14.00
"Met mevrouw de Heere nog even. Ik was nog niet gebeld over of het beter ging met Lily."

- "Oh sorry mevrouw misschien is er iets misgegaan in de communicatie, maar u mag om half zes even bellen hoe het met haar gaat. Dus om half zes vanavond. Ja? Okee, belt u dan nog maar even dan kunnen we u even bijpraten hoe het met haar gaat.


14.15
"Moest ik nou om vier uur of om vijf uur bellen over Lily?"

- "Nou het handigste is als u om half 6 belt, dan hebben we onze patiƫntronde afgerond en kunnen we u goed informeren hoe het met Lily gaat."


16.00
"Met mevrouw de Heere van Lily. Ik wilde toch even weten of Lily niet in levensgevaar is. Ze gaat toch niet dood toch?"

- "Nee mevrouw de Heere, ze is stabiel en het ziet er absoluut niet uit dat ze in levensgevaar is. Maar katten die niet eten kunnen snel in een negatieve spiraal komen. Daarom voeren de assistentes haar nu bij. Dat laat ze goed toe en houdt het voer ook goed binnen."

"Dus ze gaat niet dood aan K?"

- "Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Maar we spreken elkaar weer even als u om half zes belt. Dan geef ik u de laatste stand van zaken door."


17.00
"Ja u spreekt weer met mevrouw de Heere. Ik mocht nu bellen hoe het met Lily is."

-  "..."

Nooit meer een blog missen? Volg me dan op Facebook!


Reageer op dit bericht

  1. Hahahaha, omg... nou ja, beter super bezorgd dan wanneer ze er helemaal niks om geven he :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut, want die mensen zie ik helaas ook regelmatig...

      Verwijderen