vrijdag 17 juni 2016

Smakelijk eten!


"Nou en die hond had dus een abces ter grootte van een tennisbal, echt enorm. Toen we het gingen openleggen, gutste de pus echt als een vloedgolf over de tafel!" Het is een drukke dag geweest op de praktijk, en terwijl ik uitgehongerd mijn avondeten opeet, vertel ik mijn vriend over alles wat we vandaag hebben meegemaakt.

"Dus nadat de assistentes de spreekkamer weer een beetje toonbaar hadden gemaakt na die Deense Dog met diarree, kwam er nog een vrouw die een zwerfkitten had gevonden. Leek allemaal prima te gaan, maar toen braakte het kitten op tafel en kwam er echt enorme hoeveelheid spoelwormen uit! Het krioelde echt over de tafel." vertel ik verder, terwijl ik in hoog tempo mijn spaghetti carbonara naar binnen werk.

Mijn vriend roert ondertussen een beetje lusteloos door zijn eten. Het valt me nu pas op dat hij een beetje bleek is weggetrokken. Misschien moet ik mijn verhalen van werk de volgende keer toch maar tot ná het eten bewaren...

Nooit meer een blog missen? Volg me dan op Facebook!




Reageer op dit bericht