maandag 25 augustus 2014

Vakantietijd



Om elf uur 's avonds:
"Mijn hond heeft al een week last van oorontsteking, kan ik langskomen?" "Morgenochtend? Maar we gaan morgenochtend op vakantie. Kan het niet nu?"

Aan de telefoon tegen de assistente:
"Ik pas op de kat van de buren en nu kijkt hij een beetje raar." "U heeft meer informatie nodig om te bepalen of het spoed is? Tsja... nou ja... hij kijkt gewoon anders dan anders, een beetje raar. Maar moet ik nou langskomen of niet?"

Ook gehoord:
"Ik let op het konijn van een vriendin omdat ze op vakantie is, en nu heeft het konijn al zo'n vijf dagen niet gegeten. Kan ik dit nog even aankijken?"

Fijn zo'n oplettende oppas:
"Ja ik kom nét terug van vakantie en ik zie dat mijn kat haar halsbandje om haar voorpoot heeft gezeten. Het lijkt een wat oudere wond dus het heeft waarschijnlijk al een paar dagen zo gezeten. De buurman die haar eten geeft heeft het blijkbaar niet gemerkt."

Erg frustrerend:
"Hoi hoi, ik pas op het huis en de hond van mijn tante en nu is de hond opeens heel benauwd, wat moet ik doen?" "Meteen langskomen? Maar ik ben pas zeventien en heb geen rijbewijs of auto." 

Ja... het is weer vakantietijd.






Reageer op dit bericht