vrijdag 29 mei 2015

Kleine dingen vieren



Tijdens het struinen op de vrijmarkt in Utrecht kwam ik een kaart van Buro van die dagen tegen met de tekst "Celebrate the little victories". Best toepasselijk want de laatste tijd had ik wel wat kleine dingen te vieren op mijn blog 'Nachtmerries van een Dierenarts'.


  • Op VersusA verscheen een artikel over mijn blog. Het was mooi om te lezen dat Suz precies de gedachten achter mijn blog wist te beschrijven, namelijk dat ik -met een portie humor- graag wil schrijven hoe het leven van een dierenarts er nu écht uitziet. Met alle leuke, maar ook de minder leuke kanten.
  • Meer dan 2500 likes op de Facebookpagina. Het is hard gegaan als je bedenkt dat ik afgelopen najaar nog blij was dat ik de 150 likes had behaald! 
  • In het vakblad voor dierenartsen Dier-en-Arts werd mijn blog 'De huiskat' gepubliceerd. Heel gaaf om je woorden opeens in een magazine gedrukt te zien staan. 

Het zijn misschien geen wereldschokkende getallen, maar zelf word ik zo blij als ik zie dat jullie waarderen wat ik doe en schrijf. De lieve berichtjes in de reacties of op de social media zorgen dat ik regelmatig met een hele brede glimlach achter mijn scherm zit. 

Nu alleen even bedenken hoe ik deze 'victories' ga vieren. Misschien dit weekend maar eens de keuken in om brownies te bakken? :)

Reageer op dit bericht